keskiviikko 1. syyskuuta 2010

Never fail like common people

Heippo sano peippo!

Jos yhden lauseen pitäis kiteyttää mun elämänminuus niin se olis toi otsikko.. se henkii just tätä ansku-spirittiä jota tääkin blogi edustaa!

Tänään ajattelin et vastailisin jo joihinkin parhaimpiin kyssäreihin mitä ootte jättäny, vähän niinku top 10-meiningeissä. Osa oli nimittäin suoraan sanottuna tyrmistyttävän huonoja, tylsiä ja mitäänsanomattomia tai sit liian henkilökohtasia.. Jos mä nimenomaan MAINITSEN etten aio kertoa kaikesta siitä draamasta mikä mun elämässä just tällä hetkellä velloo (oh boy se tosin lisää kierroksia joka päivä!) niin en mä sit sitä kans kerro, halojaa! Kuvituksena mietein pistää palasia mun eilisestä päivästä, vähän niinku sneak-peak Anskun päivään :D :D :D



Mun melkeesti joka-aamunen näky, Jappiksen paljaat varpsut <3 <3 <3 Ne on musta jotain niin hellyyttävän nallemaista, tollaset vähän kiemurat pikku potut, voioioioioi! Mun fb-albumis on Essin kuvien rinnalla yks kuva niistä kans, kelatkaa oonko kreisi :D vai vaan kreisi in love....... niin niihin kyssäreihi:

Miks sun kuvat on niin kuppasii? Hei pliis
Vakilukijat tietäneekin tähän vastauksen, mut kerrataanpa viel kaikki yhteen ääneen: MULLA EI OO VARAA JÄRKKÄRIIN VIELÄ Kyllä, se on mun haaveunelmalistalla ja oon säästämässä rahaa sitä varten. Mut mun haaveunelmalista vaan on aikas pitkä ja toisaalta tykkään tästä pokkarin aidonrouheesta... elämänmakuisesta jäljestä. Lisäks vaikutat ilkeeltä ihmiseltä enkä tod halua sua mun lukijaks. Lähe menee.

Voi eeeei Essi on ihuna!! Nom nom!! Saisko Essin päivä -postauksen?
Nom nom!!! Niin onki, jos se olis yhtään pienempi luulisin karkiks ja pistäisin suuhuni! Tottahan toki, ihan varmasti. Tai siis Essin vastaus: "mami mushta tullee julkkish!" hihii



Sit tuliki lounashetki ja vedin kevyet sushimätöt keskustassa! NomomnomomnommommmnomnomNOOOOM! Vitsihän piilee siinä et sushi + mättö = ei sovi yhteen, korkeintaan terveydellisyysmättö if you know what i meen :DDD Oli ylihyvää kyllä, ja käytin puikkoi ja pikku posliinikippoi.. suurin osa ei varmaan tiiä mitä niillä tarkotetaan mut ne on tällasta pro-sushi-kamaa siis...



Iiih pakko pistää tää kuva heti perään, kävin siis bestisten kaa viel vihdoin ettii itelleni vähän tyynypiristysruisketta olohuoneeseen ja löysin tällasen Pillow Beautyn.. ja mä oon kai sit se Beast, lol! Mut vakavasti puhuen, en oo tehny viel kotipostausta mut mun koti on erit-täin Moulin Rouge kohtaa skandinaavisen tyylikkyyden -tyylinen eli ymmärrätte varmaan miks tälle murulle tehtiin heti kotouttamissuunnitelma!

Miks pidät tukkaas aina oudolla sykeröllä?
Oonko mä sulle joku Malibu Barbie, häh?? Mähän pidän sitä just niinku tykkään. Kuule jos mä tykkään ni leikkaan sen vaikka siimaleikkurilla ja liimaan kiiltokuvia päälle!!! Annas ku mä esitän sulle kysymyksen: Miks oot valinnut elämän täydellisenä vajukkiöttiäisenä? Oliko lapsuuden unelma vai kävitkö opinto-ohjaajalla?

Hei oot mun esikuva. Mitä on syvin anskuus?
Voi nom. Oota käyn hakee nessun.. No, oon lähteny aina siitä et niinku audi-mainoksessakin sanotaan, tinkimätöntä ja harmonista yksilöllisyyttä. Jos sillä ei pärjää ni ei sit millään. Oon itseasias suunnittelemas tatuointia viel antaa lisätukee mun persoonallisuudelle.



Sit olikin aika mun pumpittelun, pyysin yhtä tyyppii ottaa kuvan musta "in action" ku näytti et se muutenkin vaan lööbas eikä pistäny yhtään efforttii liikkeisiin. Tää paita on siis jotain niin ratkihauskaa et oli pakko napata se itelleni heti kun sen näin, ihan täydellinen motivoija arkeen! Ainakin muille siis, ei salee uskalla mennä lähellekään hissii jos mä oon lähellä ;)

Mitä sä siis teet, opiskeletko vai ootko töissä?
Luulin et se oli jo käyny selväks tän blogin olomuodosta, käyn elämän koulua, the School of Life. Jokainen päivä on matka omaan itseeni…

Mitä on sun syksyn ostoslistalla?
Kuinka monta vuotta mun näppikset kestäis kirjottamista? :DD No eeeeei.. mut siis ainaski saappaat tän syksyn väreissä, eli siis parit ruskeet ja mustat koska mustii aina tarttee. Ja oon päättäny tehä tyyliremontin, eli joku kuvioitu villatakki ja villaponcho ja parit perusvillikset ja perusteeppareita ja villakangastakki mis on vyötärövyö koska on jotenki tyhmää et käytän vyötä normipaidoissa mut en sit syystakissa :( Ja ajattelin hemmotella itteeni koruilla koska, enää pari kuukautta mun syndeihin! Ja loppu jääköön yllätykseks tulevaan..



Sit tuli ilta ja omistauduin mun RAKKAIMMALLE harrastukselle lukemiselle! Lukeminen on ihanaa, tykkään siitä vintage-tunnelmasta, ja kirjat sopii mun sisustukseen ja lisäks tietty mielikuvitus lentää! Esim. tässä opuksessa on vampyyreita joita ahdistaa ja sit... spoilaan vähän mut sit rakkaus on kumminki vahvempi ku vamppisahdistus. Ainiin ja kuolasöpöi miehii, NOMNOM. Eli mun mielipide on ehdottomasti Kirjat — Pinnallinen Nykyajan Viihde 6 - 0.

Olipa kiva taas jakaa vähän itestäni teille maiskispallot, muistakaa ettette kerro Japelle tosta jalkakuvasta täällä lol :D Ja lisää kysymyksii sopii pistää kunhan ne sopii blogin ilmastoon!

Kiss pusss hirvee kiire moi

Ei kommentteja: