tiistai 21. syyskuuta 2010

Ansku's Guide to Body Types

Heippa murmelit, rakastan teitä olitte sitten pyöreitä tahi kulmikkaita :)

Multa yks ihana fani kyseli viime viikolla ohjeita pukeutumiseen vartalotyypin mukaan ja sainkin siitä idean!! Eli nyt kun oon alottanu tän mun matkan kohti audreyhebburn-tason klassismia ja oon vaikka itse sanonkin taittanut matkaa kuin minikaivurilla konsanaan (:D :D) niin paras motivoija itelle ja muille on jakaa vähän viisautta samalla eteenpäin!

Mullahan on aina ollu se ongelma ja itsetunnon-haaste mun vartalossa, et oon siis ihan sairaan hoikka vaik söisin mitä! Mut Suomessa ollaan niin kateellisia että, joillekin ihmisille tai oikeestaan tosi monelle se on kuin UHKA. Ihan niinku mä jotenki luulisin olevani niitä parempi vaan siks et oon lähes mallimitoissa, no EN vaan rakastan päinvastoin muitten ihmisten kuhmuja ja kumpareita ja paakkuja, ne on osa tätä luonnon monimuotosuutta <3

1) Body-tyyppisi on pallo / omena / oprah

Tätä moni tyttö kammoaa kuin kalmoa, mut ihan turhaan musta, omenanakin voi olla ihan kivaa jos osaa suhtautua itteensä ilolla ja vaik kiinnittää peileihin lappuja mis lukee "olen rehevä ja rapsakka" tai "halaa itseäsi sisältäpäin".

Mut pukeutumisvinkiks mä suosittelisin vaik näitä vaatteita (isommas koossa tietty :D )




Ensinnäkin paita mis on joku hauska tai ihmisiä piristävä teksti!! Vie huomion pois muhkuroista ja lisäks tuo ihmisille vaikutelman et okei oot paksu, mut sun luonne vaikuttaa kivalta ja ystävälliseltä! Ehkä jotkut suuret kukat toimii myös. Ja sit vyötärövyöllä voi luoda illuusion vyötäröstä, ja vaik ihmiset ei sitä uskoiskaan ni ei kukaan tuu sulle mitään päin naamaa sanomaan just siks et sun paita on niin ystävällinen :) Ja viimeistelyks ajattelin höyheniä tukkaan yhdistettynä mihin tahansa asuun — ne luo burleskivaikutelmaa! Ja näin ihmiset miettii et toihan on burleski, ehkä se on tahallaan paksu. <3>

2) Body-tyyppisi on kolmio / päärynä / J-Lo

Onnittelut! Ihan vilpittömästi liputan kunnon kurvien ja kaarteiden puolesta.. ihanaa peittelemätöntä pursuavaa feminiinillisyyttä :) Lakase valtavalla aassillas meidät petite-tytöt ojaan giltsi! <3 However, huippumuoti ei ehkä oo sun teekupposes. Siks suosittelenki et hyppäät yli pari vuosikymmentä ja siirryt suoraan nuorekas ( ! huom) puuma-lookiin:



Tasapainottelet herkästi eläinkuosin ja nuorekkaan pörrölaukun välissä ja vulaa :D Kurvit ei saata sua pulaan ees liukkaalla säällä ;) ;)

Komsuboksiin saa laittaa ennen&jälkeen -fiiliksiä mussut!!!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Siis hyviä vinkkejä! Voisitko sä pleace antaa vaatteiden lisäx jotain asuste vinkkejä eri vartalo tyypille? Ja sit väri anälyysiä kans että mitä kannattaa käyttää.