maanantai 6. syyskuuta 2010

My little thoughts, drops of rainbows

Kära damer och pojker... (pojker?? i wish :D)

Ansku pahoittelee syvästi hiljentymistään viikonlopuksi! Vannon kautta Nomination-koruni, että mietin teitä viikonlopun aikana lämpimällä tunteella ja melkein klikkailin blogia auki kerran jos toisenkin. Mutta totuus on, että olen ollut syvissä Ansku-tunnelmissa viime päivät ja henkinen sääennusteeni lupaa mietteliäitä pilviä myös tulevan viikon päälle!

Kysymyksiä päässäni.. olenko blogini vartija? Onko blogiminäni ristiriidassa sielutodellisuuteni kanssa? Tietty on itsestään selvää, et teen blogia vaan itelleni enkä kellekään muulle... kotona en kutsukaan sitä "blogiksi" vaan sanon aina et meen kirjottamaan "testamenttiani tulevaisuuden minuudelle" Ainoo syyhän miks tein tästä julkisen (alkuperäinen idea oli ottaa polaroid-kuvia merkityksellisistä ajatuksen sinisistä hetkistä ja sommitella ne sydämen muotoon seinälle... <3 ) oli halu liittää omasta pieni solmu Suomen Elämien kudelmaan jota myös blogilistaksi kutsutaan. Mutta joskus tää vastuu tuntuu ylitsevuotavalta. Silloin jokainen päivänasukuva tuntuu kantavan harteillaan vuosisatojen päivänasujen taakkaa....

On yksi "piilo"paikka onneksi omassa kodissani, sikäli huono piilo et Jappe ja Essi kyl tietää mammansa sydämenliikkeet ja arvaa minne karkaan kun haluun punnita syvällisiä kysymyksiä :D Rontit tuli ottaa musta kuvanki:



Yllä: lexut j35e, syystyylikaapu 35e, mietteliäs ilme ilmainen :D :D

Mun Kenkäkaappi.. tai siis Kenkä-Alttari niinku me tyttöjen kesken tietty tiedetään ;) Tää on vähän niinku keskipisteen asemassa mun sisustusmaailmassa ja yleisestikin mulle tärkee life-style-elementti. Kenkähän on ihan äärettömän kaunis esine noin jo itsessään, se on arkkitehtuuria ihmisen todellisessa mittakaavassa! Siis pylväät.. kaaret.. holvit.. Jappe rakenna mulle kengän muotoinen talo nii ehkä suostunki muuttaa sun kaa yhteen :D Hehe, nom. Muuten mulla on sit mun kirjat säilössä kenkäbokseissa, oon ottanu polaroidkuvan siihen kanteen ittestäni lukemassa kyseistä kirjaa ja järjestelly ne pyramidiks tohon seinustalle.. How's that for Irony then???

Niinku vanha kansa sanoo, Elämä heittelee, myötätuuleen ja vastatuuleen, ja vaan kurttu jää!

xoxo.... huomenna ehkä jatkamme taas toivepostausten parissa, tai saapa nähdä ;)

Ei kommentteja: