lauantai 11. syyskuuta 2010

My hot hot hotties!

Hihii kaunokit :D

Soittakaa uno uno dos! Palokunta! Tyttöpoliisi! Jappe pakotti mut äsken kattoo formulan aika-ajoja.. siis yäkkis, jotain autoja ja pahaa hajua, mökötin itekseni ja mietein et tästä tulee viel sanktioita :I :I Syön sen lempikeksit ja piilotan sen tyhmän ruskeen paidan! Mut sit mä tajusin hei jotakin ja haluun nyt heti jakaa tän jutun teitinki kaa rakkaat fanit jotta teidänki parisuhde vois jatkossa paremmin ;D Siis formuloitahan voi kattoo ihan puhtaasti silmänruoan takia! Ootteko ikinä ennen aatellukkaan kuinka namusia miehiä siel ajelee... brrumm brrummm mua kosimaan tietty ;D ;D Uuh ne on niin söpösesti innostuneita pikku ajokeistaan ja sit sen jälkeen mä kävisin makailee siihen auton päälle pikineissä ja joku kaatais skumppaa mun suuhun.. aijaijai! Jappe oli vähän silmä ymmyrkänä ku mä yhtäkkii hyppelin sohval ihan innoissani ja huusin et lähikuvaa lähikuvaa!

Joku ehkä sanois et hei, mitä niistä näkee ku niil on ne haalarit päällä ja kypärätki? Joo siis futikses kieltämäti näkyy ihaanii pohkeita ja pesäpalloski nilkat vilkkuu ja uimakisoissa mä oon ihan helvetinmoisessa kiimassa. Mut mä en oo mikään pinnallinen olio, mua kiinnostaa kans miehen persoonat ja sielukkuus. Siks musta tuntuu formissöpösiin saa melkeesti paremman yhteyden, kun silmät on niinku Sielun Peili...

Tässä mun top 3 miukut! NOM potenssiin NOM!



Namsen Button ;) Ja varsinainen nappisilmä onkin :D Britticharmi vie multa jalat alta, toi on salee joku lordi oikeesti, sen näkee nenästä! Voisin kiillottaa hänen kypäränsä suudelmin..........



IIIIK tottukaa tähän kuvaan hanit, näätte sen kohta mun kihlausilmotuksessa lol :D Namnando Alonso... Ruskeet silmät ja tummat kulmat kertoo et mies on romantillinen ja hottis ja tykkää auringonlaskuista :) Lisäks voitais soittaa häissä se Lady Gagan biisi, eikä se olis just täydellistä!



Nyt menee vaikeeksi tytöt!! Okei jos Nami Räikkönen kurvaa mun pihaan muita nopeemmin niin selvä voin naida sittenki sut! :D Sulattaisin jään hänen sydämestään.... Tai olisin hänen oma mehujäänsä.. *blush* apua pitää lopettaa tai tästä blogista tulee ihan k-18!!

Mirror mirron on the wall, who's the mussukoin of them all? Ja voiks kukaan lainaa sellasta isoo pesuvanaa huomiseks ku tulee pitkät kisat? Palautetaan vain vähän kuolasena :DDDD

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

eksyiksä mettän pualelle kans? katos kun toi Räksä ajaa nykyäste siällä, katos vaik maikkarin netistä ;)

Anonyymi kirjoitti...

namnando alonso.. hahhaaa :D
erittäin douppii settii ja sillee!!

Ansku kirjoitti...

NÖÖÖYYYY... luulin et räikkis olis vaan kurvannu kisasta ulos mua kosimaan! no pyh pitäköön Jenninsä, Namnando saakoon tilaisuuden ;) ;)