tiistai 14. syyskuuta 2010

Ansku Approves (vol.1....)

Moikka möksyttimet, hih :)

Taas aika palata tiukalle asialinjalle viikonlopun höpsötysten jälkeen, eli tuotetestauksia :) :) Hirveesti kaikkee ihanaa kamaa maailmassa ja aina välillä joku ansaitsee paikkansa valokeilassa! Tietty kerron kans jos jostain tuotteesta en tykkää, mut toisaalta se on aika negatiivista kyllä... oon sitä mieltä et jos en ite osaa tehä parempaa ni parempi antaa iso käsi kivoille tuotteen-valmistaja-ihmisille vaan :)

No ensinnäkin tää on ihan kuolettavaa rakkautta, tee tilaa parvekkeelles Julia ja Romeo painukoon kuuseen, mieluummin kuuntelen uuden masaage-laitteeni hurinaa :D

Voi eeei nyt te kaikki ajattelette jotain ihan pervoo musta ku luitte ton XD XD (tai siis teille PALJASTU mun oikee pervo luonteikkuus... *punastuu*) okei ei siitä oikeesti mitään hurinaa lähe, kehräysäänethän kuuluu musta kun tän saattelemana sinne seittemänteen taivaaseen stepitän:



EL SÖPÖLINO!!! Siis ehdottomasti suosittelen tota joka kotitalouteen tai varmuuden vuoks kaks jos toinen joutuis johonki turmaan :( :( :( Lisäks kun Jappe hieroo mua tällä Koiramasaagella niin on hyvä tilaisuus siinä samalla jutella parisuhteesta, ja sit viel lisäks tää on sisustuselementti. Mä ite henkilökohtasesti säilytän Koiramasaagea mun "Love of my life" -hyllykössä mihin oon keränny kaikkii spessui kuvii ja toteemiesineitä mun raksuttimimmista asioista tällä planeetalla. Meitin olohuone on muutenki tosi 1890-luvun Pariisii ni siihen tuo oman 2010-luvun lisänsä Koiramasaage :) :)



ESSSIIII sinä pieni kepposprinsessa :D Taas se singahti kuvaan, oikeesti joku nyt palkatkaa toi linssilude Hollywoodiin ni et se pääsee toteuttaa sen elämänkutsumusta jossain söpiksessä kilppisleffassa! Mut siis piti sanomani, et Nomomomomomonomskis. Sain nää Wanhat Autot ilmaislahjana (en postissa sentään :( mut yksiltä messuilta, en kerro miltä) ja oon nyt koemaistellu niitä asialleni omistautuneena hih ;)

Plussaa: Maku on makea, jopa sokerikas. Koostumus mukavan kiinteä, kalorit kuluu kun näitä pureskelee ;) Tuntuu käteen pehmeältä, pyöristä on hyvä pitää kiinni kun ohjaa namun suuhun. Sopii kaikkiin elämäntilanteisiin! Lisäksi Suomalainen Ikoni.

Miinusta: Miks mulla ei oo loputonta puuropataa joka ei tekis puuroo vaan näitä :D

Ansku the Little Scientist kumartaa ja kiittää! Ja alkaa suunnitella uraa karkkien koemaistajana, ihan vakavissaan!!! <3

Ei kommentteja: