maanantai 27. syyskuuta 2010

My heart is burning love....

No hei.

Palasin nyt sitten taas, jos en muuta ni sanoo terkkui sille kommentoijalle joka melkein pilas mun sunnuntain TÄLLÄ aivoyököksellään:

"sä puhut Japesta aika alentavasti, meneeks teillä huonosti?"

No kuule vastaus sulle: Mun ja Japen parisuhde on supertasapainoinen ja siihen kuuluu nokkela vittuilu ja Jappe rakastaa mua suureks osaks mun sarkastisten heittojen takia! Se sanoo aina et jos mentäis naimisiin ni sanoisin varmaan alttarilla et "no en tietenkään tahdo" ja se kieltämättä olis just mun tyylinen mustan huumorin läppä :D :D :D Siis meidän suhde on peruskallioon hakattu. Tai siis.... ei tietenkään oo, oon yhdessä vaan siks et saisin myytyy Japen maksan pimeillä markkinoilla joku päivä, sen jälkeen saat pitää sen oi anonyymi XD

(saa lukea sarkastisesti, tai siis siihen kehotetaan if you know what I mean... ;) ;) )

(nyt alan jo rauhottua mut taidan silti pitää boldin että kiinnitätte huomiota) En ihan ymmärrä muuteskaan miks ihmiset luulee et niil on oikeus kysyy multa henkilökohtasii kysymyksii vaan siksi et pidän blogia.. :O Oon kelannu et oonhan mä vähän niinku kansanedustaja, edustan itsenäisesti ajattelevii älykkäitä esteettikoita. Mut, tullaanks jollekin metsänhoitoministerille vihjailee esim et sen vaimo näyttää rumalta? No ei. Mut jos joku esittää sille kiperän puukysymyksen ni se vastais siihen ystävällisesti ja antais vinkkejä ja kaikille jäis hyvä mieli...

Tän pointin mä vaan halusin tehä selväksi!

Mut sit mun kamut sano mulle et ihmiset on varmaan vaan kateellisii ja tietty Jappe rakastaa mua eikä voi sille mitään ettei sil oo tarpeeks x-kromosomei aivoissa tms ja tajusin et niinhän se on :) :)

Siks laitan loppuun parit kuvat meidän syksyseltä iltakävelyltä pari iltaa sitten ni voitte tukehtuu lisää viel kateuteenne anopäät :D Hihii shakkimatti! Mukana menossa päivänasu feat. ulkoilma



Ostin tollasen kierukkarakkausasian :) (jotkut kutsuu huiviksi ;) ) Yhtä lämmin kuin Essin kilpikonnanhymy jos sitä vaan sais purkitettua villamuodossa! Tykkään muuten hirveesti syksyn lehdistä, oon ehkä jotenki outo mut :) Ne on niin värikkäitä! Kun niitä kattoo läheltä niin niissä on tosi paljon värejä :) :)



XD XD voi eeei oon hajonnu nauruhyytelöks jo viistoista kertaa tän kuvan myötä mut se vaan jatkaa naurattamistaan! Tai siis nythän mun pitäis tajuta et Japen ilme selkeesti kertoo ettei se tykkäiskään yhtään mun lehtitempusta, siis joku soittakaa hottistensuojeluliittoon XD XD


en voi kuvaa sanoin tai ees hymiöin mitä tää kuva merkitsee mulle! Vaikka toi yks pöhkis ei taaskaan kumartunu ihan ajoissa ja sen tukka on ihan hassusti litassa niin tää kuva on... puhdasta.. rakkautta....

puhdasta. rakkautta.

RAKKAUTTA!

ps. hei nyt vois taas heittää kysymyksii :) :) kysykää kaikkee vaan, teiän omaks parhaaksennehan se on ni tiiätte musta sit taas kaikkee enempi! eiks juh :) kivoi kysymyksii :)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei,
mulki on kilppari, se on jo 15 vuotias, mut sil ei oo vielä nimee, kun en tiiä onko se tyttö vai poika. Mistä sää tiesit, et Essi on tyttö? t. Irmeli

Ansku kirjoitti...

*voimahali*

Hyvä kun otit kysymyksen esille rakas fani! Sillä se on pitkään ollut tabu meidän kilppisihmisten keskuudessa, mut ihan oikeesti oikee ongelma eikä naurun-asia. Mun neuvo ihmetteleville vanhemmille on: viettäkää AIKAA kilpurinne kanssa, oppikaa tuntemaan sen sielu. Jutelkaa kerrankin kunnolla :) Jos kilpu päättää jakaa tiedon kanssanne, niin hyvä... Jos ei, niin tärkeintähän on matka eikä päämäärä :) :) :)