torstai 16. syyskuuta 2010

My new garderobe part 1!

Moikka mulperot :)

Pitkästä aikaa päivänasuu wub wup! Pitkään kuljin vaan jossain tylsäs kaavussa ja farkkuleegoissa ni en halunnu sellasta väläyttää täällä kun internet on siitä kavala paikka ettei tiiä saisko niitä kuvii sit ikinä pois ja jos vaik joku tuleva työnantaja näkis :O Mut eilen kun oli myrskyä ja ihan harmaata ni päätin et voisin piristää kanssaihmisiä näyttämällä et jos ihan vähäsen yrittää niin voi silti näyttää chiciltä :) :) Ajatelkaa ihmiset kaikkii ihanii leffoi joissa sataa tärkeissä kohtauksissa. Ja silti päähenkilöt käyttää niis kivoja vaatteita!!



Aika jees rento päivä, kattelin sarjoi koneelta ja tekstailin Japelle et mitä se vois tuoda kaupasta :) Siis: Vaaleet uudet leegot 27e, iihaana villaponcho 40e, kukat 5e!

Joo oon vähän ostellu, mut mulle on sille selitys :D tiiättehän miten Batmanissa sen nimee aina kutsutaan sellaselle taivaalle heijastettavalla lepakkovalojutulla... no pari päivää kävi silleen et näin taivaalla valon joka sano Ansku! Ja seurasin sitä valoo ja se valo tuli Ginasta :O :O :O Olin eka vähän et wtf mut sit pidin silmät auki ja löysin nää juttuset plus söpön lompakon ja kaikki kävi järkeen :) plus noi kukat viel glitteristä.

Oonki aina ollu sitä mieltä et tyyliä ei voi ostaa vaan se pitää ansaita :) Siis, tyyli ei vaan löydy kaupoista niinku vanha sananlasku sanoo vaan joskus pitää työskennellä sinnikkäästi sen oman tyylin eteen! ja tehä duunii ja ostaa sillonki ku tuntuu epätoivoselta keksii mitä tarttis, silleen tarpeeks et pääsee maaliin. Ja sit kaikki sanoo sulle et "sillä on oma tyyli" niinku aika usein sanotaan mulle <3



Tässä viel yksityiskohta kukasta. Asusteilla oma persoona esiin :)

Tää on mun vaatekaapin peruskivijalka varmaan kohta, siinä on käytetty varmaan jotain neljää Klassista kuitua eli ei mikään pikkutekijä neuleeksi! Ja tää alottaaki nyt mun vaatekaapin uudistuspäivät. Oon päättäny luopuu kaikesta vanhasta ja teinillisestä ja ostaa uutta ja tyylikästä tilalle! Oon tosi innoissani tästä projektista, ei oo ikinä liian myöhästä sijottaa itteensä :) Ja koska tästä lähin ostan vaan Ajattomia vaatteita niinku nää ni se tarkottaa et vuoden päästä voin lopettaa shoppailun kokonaan. Ehkä joskus ostan jonkun jos tukanväri muuttuu tai joku palaa tulipalossa! Mut en koskaan ikinä muuten. Apua mitäköhän tää blogi sit käsittelee :D Ehkä voi sit olla postauksii mis voitte laittaa sit mulle tyyli-kysymyksii ja mä kerron miten pääsette samaan ku mä. Tai nytkin jo voi laittaa.

Nää sanat jotenki niin kristallisoi mun fiilikset tällä hetkellä!!! :') :')

The future's in the air
I can feel it everywhere
Blowing with the wind of change

Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow dream away
In the wind of change


Scorpions: Wind of change..........

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Voi että on ihanaa löytää tällanen tyylikäs blogi jonka muati on ajatonta ja claccista! Heti rupeen seuraan.
Ensmäiseks otan käyttöön a) neljä klassista guituu (lycra, polyamidi,glitteri, gumi) ja sit b) ton ihanan rennon asennon kun on tolla blogin huippumallilla.
Jatka samaan tapaan Ansku, fanitan täpöillä!

Anonyymi kirjoitti...

Nytten yön yli nukuttuani aattelin laittaa blogin tyyli-gurulle kyssärin. Jos voisit vaikka neuvoa et millanen tyyli sopis mun ruumiinrakenteelle kun oon nähny kyl neuvoja A-malliselle ja cocispullomalliselle ja henkarimalliselle naiselle mut kun mä oon selgeesti neliö.
Et niinku miten korostais mun vartalon parhaita puolia?

kysyy Fanisi

Ansku kirjoitti...

anskunyymi 1: niin glitter unohtu, saisinpa siitä villapaidan! tai hanskat tai käsineet tai villaglitterhuivin! hih :)

anskunyymi 2: neliö :O :O voi ei, voimahaleja!!! mut siis nythän on tosi muodissa noi olkapäät taas eli nehän varmaan on sulla aika vahva puoli :) :) :) hei voisinki alottaa sellasen anskun guide to body types -postaussarjan, kiitti vinkistä!!! <3