lauantai 18. syyskuuta 2010

My new career as a.....

........
.......
....... kampaaja! :D :D

Hellooo hempukat! :) Okei ehkä hiustenleikkuuta pitäis eka viel harjotella, mut eilen innostuin vähän leikkii omalla lookillani.. itteensä ei pidä ottaa vakavasti ;).. ja kokeilin vaikka kuinka monta kampausta! Olin ihan tulessa ja Jappe otti kuvia lopputuloksista, tuntu melkeen ku olisin ollu siel NY:n muotiviikoilla kans!!

Ni ajattelin et ehkä tässä olis teilleki vähän vinkkejä!



Eka tietty tää mun "trademark"-kampaus, indietyylii :) Se tuo kasvot (ja mun apua karkasin teho-osastolta-ilmeen :D :D ) kivasti esiin ja edustaa just sitä huoletonta tyylikkyyttä josta Coco Chanel etenki tunnettiin! Varotus: en tiiä sopiiko taviksille mut mariaveitola -tyyppisille naisille ainaski! Niinku allekirjottanut!



Sit jos on joku bisnes-meeting tai lounas. Niin bisnesponnari on mun ase näihin tilaisuuksiin! Se sanoo, olen tehokas ja luotettava enkä pelkää pinnejä ;) ;) En oo ees yhtään sarkastinen (tai vähäääsen.. minkä voi tiikeri raidoilleen?? :D ), mut siis jotkut mun kamut oikeesti pelkää pinnejä ja käyttää niitä tosi vähän. Pelkääks et puukottavansa itteenä vahingos sydämeen vai mitä, ei voi tajuu!



Seksikäs "tule luokseni" -ponnari ;) Sexykäs koska ei hyökkäävä ja täten antaa tilaa miehen maskuliinisuudelle jonka aalloissa nainen on pieni lastu vaan. Sit voi sanoa että "would you undo my ponnari" ja Grr ;)



Kirsikkana Anskun päällä Kate Moss -tyylinen edgy letti :) Vaatii vähän enempi keskittymistä mut maksaa vaivan! Kaikki jotka tietää mistään mitään ni tietää kyl tän nähtyään et on tullu kuvastot opiskeltua :) Sit ponnarien värii vaihtamalla voi kertoo ihmisille omasta mielentilastaan, niinku esim. sininen = mietteliäs, jopa melankolinen. punainen = avoin uusille kokemuksille.

Lisäohjeita voi kans pyytää ni voin tehä vaik tutoriaalin jos saan videokameran jostain lainaks :) :)

Mitä hiustyyleistäni päätit itse kokeilla?

Ei kommentteja: