perjantai 24. syyskuuta 2010

Oh be my cupcake!

Tervehdys sinnetänne :)

Eilen oli vaikee päivä, oikein kurjuuspäivä :( :( Ensinnäki, Jappe oli luennoilla mut vastaili tekstareihin vaan ihan ykssanasesti sillon ku mä olin sorvannu omaani pitkään:

"hei murupupu, oot ollu pois vasta pari tuntii mutta ikävöin sun presenssiä mun kämpässä.. ja sylissä ;)"
MIHIN VASTAUS: "cool"


MEN......
En yhtään ihmettele et Nokianki osakkeet menee alaspäin kun siel on hallitukses lähinnä miehiä.. Luovuttakaa kommunikointi miesten käsiin ni senhän tietää mitä tapahtuu!!!

Noh, ja sit lisäks mun lempivillapuseros on nukkaa :( Ja nyt kun mulla on tää uus "Vain parasta laatua ja tyyliä" -periaate ni joudun heittää sen roskiin, jos alan joustaa omasta hyvinvoinnistani nyt niin se on ensimmäinen askel alamäen pettävälle luisulle...

Anyhooboo, on onneks yks asia joka aina nostaa mun tassun ylös maasta tällasina päivinä :) Te tiiätte kuinka oon Suomessa ensimmäisessä aallossa puhunu cupcakeista ja siitä kuinka ne tuo ripauksen Grace Kellyä meidän pohjoseen harmaavanukkaaseen :) Joskus ei kumminkaan jaksa lähtee Stockalle niitä ostaa, ja silti tarttee pelastavan annoksen! Teepä siis näin:

Mee kauppaan ja osta söpöi pikkumuffinssei, makuna esim sitruuna on syksyisen raikas. Ja sit muita tarvikkeita voi ostaa kans ;) ;) ;) Palaa kotiin ja:

Eikun! Osta myös suklaata. Huh, mun tyttikset olis nirhannu mut tylpillä hammastikuilla jos olisin päästäny suustani neuvon käy kaupassa ja poistu ilman suklaata, ei ei ei ei ei :D :D :D

Ja sitten....


Tadiii!



Tässä on siis käytetty ihan vaan sokeripursotusta joka on enste värjätty elintarvikeväreillä ni saadaan tällanen piristävä mielenmaisema cupcakeen :) Mulhan on kyl delfiini toteemieläin, mut toisaalta dinosaurus on voiman symboli. Näissä on siis oikeesti ihan kädet vapaat!

Sit voi vähän soveltaa!



Jag heter Noms Nomsson. Maraschiino-smile iskee kuin tuhat volttia! Noita kantsii silleen pikkasen kevyesti painella cuppiksen sisään ni ensinnäkin ei putoo ja toisennakin näyttää vähän siltä ku se iskis silmää ;) ;)

Tai sit jos alko tehä jo mieli suolasempaa näiden kyytiboyksi (tänkin vuoks kantsii suosii sitruunanmakua niin sopii molempiin)



Kutsun tätä mielessäni Mielenrauhan puistoksi.. mut oikeestihan siinä on ihan kätsysti vaan viinirypäleitä cocktail tikkujen päissä, muistakaa ottaa pois ennenku haukkaatte ;D XD

Kun ruoanlaittoon yhtään vähän jaksaa panostaa niin heti on parempi mieli. Tässä nykysessä pika-ruoka-yhteiskunnassa ei mikään tuo samaa tyydytystä ku oikeet kädentaidot :) :)

Give me N! Give me O! Give me M! What do you got???

2 kommenttia:

Ladyga Ga kirjoitti...

Mä tulin tänne etsimään lahdutus neuvoja, tulipa karvas pettymys!!! Oisin kaivannu enemmän neuvoja, että miten saan mun painon laskemaan 55 elonpainokilosta (hi hii oikeesti !!! oon siis niin TANKKI) ainaskin kymmenen kiloa? Kesäxi on tavoittenä Läzki no MORe! Hot hot...

Onx toi wittuilua toi sanavarmenteen lihavoitu texti?

Ansku kirjoitti...

*voimahali*

on mahtavaa kuulla tällasii voimauttavia tarinoita ni sit miettii itsekin et käynnistäis tän Ansku JouluKuntoon -projektin.. ja sit jouluna kylpee konvehtimeressä hyvällä mielellä <3<3 kannustetaan toisiamme tyttöjen kesken eiks niin??

ja pyritään siihen et tulevaisuudessa kirjotetaan kaikki kursiivilla :DD ollaan siis niin hoikkii et tuulen mukana huojutaan silleen kursiivisti ;)