perjantai 13. elokuuta 2010

My dear diary...

YESSterday was a perfect day!

Tännäkösenä kimpoilin pitkin kaupungin katuja. Hei mites noi ilmeet?? Voi ei.. jotkut meistä on vaan syntyny tähän maailmaan normaaleilla ihmisen kasvoilla varustettuna ja mä sit aina saan aikaan jotain hulvatonta ku kamera lähestyy. Mut näillä mennään!



Pinkki SHOKKIkaapu GT 14e kevätmallistoa, leggarit Seppälä 15e. Tossa tekstissä lukee Kiss the Sun, se on vähän niinku mun oma versio carpe diem -runosta. Kiss the Sun people!



Vielä kuva kengistä. Kun asu on tällanen punk-henkisempi niin tykkään jatkaa samaa linjaa kengissä. Nää löyty pari viikkoo sit DinSkosta ja to abloy-yksityiskohdan takii tietty ne sit ostoskassiin eksy ja olin kotona ihan että wtf ostinko mä kengät, enhän ostanu! Mut annoin sit eksyneiden orpolaisten jäädä mun kaappiin asustaa... wink ;)

Eilen siis kävin ostaa pesupallon (1,80e) Anttilasta ja sit rentouduin UniCaféssa lounaalla mielettömien ihmisten kera. Lounaat on muutenkin jääny musta tässä maailmassa vähän lapsipuolikkaan asemaan kun aina vaan illastetaan ja illastetaan. Mut otin siitä teille kuvankin:



Ruskeekastiketta ja perunoita ja salaattia 2,80e. En tiedä teistä, mut mä tykkään laittaa perunat tolleen jännästi puoliksi ennenku syön ne, mahtuu suuhun paremmin. Ja salaatista yritän poimii vaan salaatit ja jättää tomaatit ja kurkut rannalle, ei mulle kiitos!!

Mut mitä tykkäilitte mun asusta ja päivästä?

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihan huippu :DDD!!!

Veera kirjoitti...

haha, eihän noita paint-tuhruja voi kattella repeilemättä! ihan mahtavaa:D