torstai 12. elokuuta 2010

My life in a sea shell

Oon aika ylpeä tosta sanaleikistä otsikossa murupuput! Ennenku joku vetää hirveet pultit mun irrottelusta niin sanon et musta kielellä saa ja PITÄÄ leikkiä, se on meidän leikkikaluksi annettu tänne. Eli siis ei nut shell niinku tavikset sanoo vaan sea shell koska se kuvastaa mun merellistä tyyliä myös..

Tämä johdattelee meidät tällaseen kivaan kyselyyn jonka löysin kolleegamuotiblogista tänään. Kyse on siis inspiraatiosta. Mähän inspiroidun jostakin päivittäisellä tahdilla. Se voi olla lapsen hymy, koiran puhdas vilpittömyys tai syksyn ensilehti. Inspiraatio, tuo lasisiipinen perhonen. Kanna mua hetki siivilläsi!!

Kuvat haettu Googlella.

How would you like to spend your day?



Aurinko paistaisi niinku Suomessa yleensä koskaan ei paista.. eli oltais jossain jepammassa paikassa tietty!



Sit olis hirveesti ilmasii meikkejä. Chanel.. Maybelline.. Lumene.. nää nimet kruunais mun päivän



Joku yyberhottis poika vilkuttelis mulle! hihii marry mee



Delfiinit. Ne on mulle eläiminä ja inspiroijina tosi tärkeitä. Mun oma poikkishan kutsuu mua ihan päivittäin delfiiniksi.. eli ne on mulle toteemieläimen muodossa.

What kinds of clothes would you like to wear?



Mun tyyli oli kesällä tosi merellinen. En tiedä miks, mut oli hirveen suuri halu ja innostus pukeutua raitakaapuihin ja punaseen, siniseen, valkoseen. Välillä pirisitin kokonaisuutta söpöllä kimalteella! Mutta nyt tunnen et on aika muuttua. Musta tuntuu et tää kaunokainen eksyy piakkoin mun vaatekaappiin jos vaan löydän yhtä täydellisen yksilön. Siis: villakaapu ja legginsit.

What would you look like if you could choose?



En oo ehtiny viel laittaa kuvia missä näkyy ihan minä ite, mutta kaikille nyt jo tiedoks, et oon supersinut itteni kanssa. Rakastan itteeni palavasti ja hemmottelen minuuttani päivittäin! Mutta, kauniit naiset tietty silti aina inspiroi mua olee viel vähän sinummat (sinummat? minummat?) itteni kaa. Eli tässä yks kansainvälinen bloggaaja ja mun tosi hyvä facebook-kamu jota mä rakastan.

What kind of place would you like to live in?



Voi pieni huokaus! Ne jotka mut tuntee tietää, et mulla on satatuhatta unelmaa ja plääniä. Yhden asian tiiän vaan varmasti. Suomi on mulle liian pieni ja rajoittava. Onko täällä tilaa luoda ja viilettää, onko mahdollisuus inspiroitua oikeesti jännistä tyypeistä? No ei vitussa. Eli mun kohtalo on vaeltaa tätä palloa levottomana höyhenenä. näin pelkään. Onneks löysin kuvan paikasta mis tuntuu yhdistyvän vähän kaikki se mitä etin, toisaalta rantaa toisaalta cityä mis on kuitenki originellin pikkukylän tuntua.. Mut google ei kertonu missä tää on :'( Tietääks kukaan teistä rakkaat lukijat niin voin mennä varaa lippua??

Nyt pitää mennä, hirvee kiire!! Mut hei huoli pois me palaillaan ;)

~Ansku

Ei kommentteja: