maanantai 23. elokuuta 2010

My little bit of everything!

Heeioo!

Palaillaan taas astialle matkapostauksen kera, eli vähän asuja ja tunnelmia viikonlopun Sääksjärven-reissulta :D vaikka oltiinkin järvellä niin tunsin oloni taas merelliseksi joten menin fiiliksen mukaan:



Oon ihan täys surkimus kuvanmuokkauksessa (naturaalin kauneuden tae siis! ;) ) mut tohon väsäilin nyt noi infotekstit tolleen jännästi etten taas unohtais niitä.. oon ihan hirveen pahoillani siitä että oon pimittäny tietoa aina välillä vahingoksissani! Hyppäsin siis ihan messiin tähän maalaisskeneen ja tässä vaan lojuskelen vanhempien pihanurtsilla..

Luonto, luonto on mulle hirveen tärkee. Luonnossa on ihmisen alkukoti. Ja niin kauan kun mä käyn sitä välillä tervehtimässä niin on taas parempi olo shoppailla ja muuta.. Ne on musta ehdottomasti yhdessä harmoniassa. Ja miks yhden elämäntavan pitäiskään sulkee toista pois? Hmm, alko tehä just mieli ostaa jotain kukkakuvioista.. ja ehkä bambukulhoja <3



Kyllä vain, soittakaa valkotakkiset miehet paikalle ja viekää please tää Ansku mielisairaalaan, tää ilme on ihan selkeesti ihan ei kaikki kotona tällä tytöllä!!!! Oijoijoijoi nauroin tolle just 20min uskokaa huviksenne.. auts taisin reväyttää kaikki lihakseni... viekää mut kipsissä sairaalaan.. heti sen hullujenhuoneen jälkeen tietty ;) ;)

Mulle on aina ollu äärimmäisen tärkeetä pystyy nauraa itelleen postmodernilla sarkasmitwistillä. Otan itteeni niin helvetin kevyesti ettette uskokaan.. Mut kaikki ei aina tajuu kuinka huumorintajunen ihminen mä oon koska mun läppä on joskus liian älykästä. No, ne voi vetää käteen. Tai oikeestaan ne voi lukee mun tulevan mielipidepostauksen aiheesta.......... pysykää samalla Ansku-kanavalla!



Okeeei saatte viel yhden taidekuvan! Tämän nimi on "Beauty and the Beast"... Beast on siis toi kumijalkine, yäks yäks yäks. Ja Beauty on kukkanen tietty :) Ristiriidat puhuu mun mielestä vahvemmin kuin yksikään noista esineistä yksikseen. Tää ajatus ohjasi mua tekemään tän asetelman.. Ja no samalla hetkellä kun se oli täydellinen niin Essi-tyttö tietty hyppäs siihen ottamaan osansa parrasvaloista!


Nonihh, suukkoja mulperot!! Hirvee kiire!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Tää blogi on niin loistavan mehevää parodiaa, että oksat pois :DDD. Jatkoa odotellessa.