tiistai 24. elokuuta 2010

My sad day

DEAR DIARY,

oon surkeena!!! Vaan mun tuurilla voi käydä näin. Olin valmistautunu nauttii elokuisesta tiistaista, käymään VIIMEIN ihailemassa H&M Homen jännää magneettitaulusydeemiä, vihdoin alottamaan urheilullisen elämän käymällä oikein pitkän syksyntuoksuisen lenkin Essin kanssa kun..

Sairastun flunssaan!!! Mietitte ehkä et no hei, yks flunssa? Mutta mä sanon, tää on jotain muuta, tää on luikerrellu mun aivosoluihin jostain manan majoilta.. mun nenä TULVII KUIN NIILI tai mikä se jokipahanen siellä Pakistanissa olikaan, mun pää on buranasta sekaisin kuin pahimmalla heroinistilla, yskin kuin Kamelianainen enkä tiedä näenkö enää huomista! Ja just tänään, kun mulla olis ollu hirvee kiire ja muutenki elämäni parhainta päivää pukkas... Ja Jappekin on jossain tärkeessä merkonomiseminaarissa eikä voi ees vastaa tekstareihin...

~* "yksin olet sinä ihminen, kaiken keskellä yksin" ~*
niinku Jippuki laulaa... olikse jippu?



Nessuja, Nessuja kaikialla ja päivän"asuna" vanha rutuhuppari = päivä virallisesti hukassa ja pilalla!

Lohtukomsuja, anyone?? Auttaisko tee ja villasukat?

lähetän pelkkiä haleja etten tartuttais teitä murut: O *cough* O

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tsemppiä Ansku, paksu kaulaliina kaulaan ja lämmintä juomaa niin kyl se siitä!

Ansku kirjoitti...

x'n'o rakas lukija, x'n'o !! ei jäädä tuleen makaamaan :DDDD