maanantai 16. elokuuta 2010

My life is a rollercoaster just gotta ride it

Tsirbalei kullat!

Joo, tie-dän, on ollut kahden päivän blogitauko :( Suuret pahoittelut siitä! Oon työstäny uutta banneria mikä esittelis ikäänkuin tuokiokuvia mun elämästä, ja lisäks viikonloppu oli niin jumalainen että sehän vei ihan mennessään.. Siitä kohta lisää! Ensin vakavampii aiheisiin.

Nega-anot, Neganyymit, Nillipäät.. heillä on monta nimeä. Kyllä.. minäkin olen saanut osani hyökkäyksistä (rikokseni: olin oma itseni enkä pyydellyt anteeksi.. enkä pyytele vieläkään!) Siis on tullu valitusta siitä et mun kuvien laatu on kökköä, mun hiukset näyttää oudon "kuonanruskeilta" (tää on siis suora lainaus.. kerrottakoon nyt, et mun hiusten sävy on pekaanipähkinä ja se on kyllä ainoa oikea totuus, mul on kamuja joita tapaan päivittäin ja ne voi tän oikeeksi myös todistaa et pekaanipähkinältä se näyttää) Et sorbus vaan mut mulla ei oo (tuotetestauksia otetaan vastaan ;) ) varaa ostaa järkkärii, täl vanhal pokkarinraapulla pitää tulla toimeen vaik se joskus onki niin röhnänen et katulastakin itkettäis omistaa tällanen. HOWEVER, mun kuvien vertaamista johonkin saatanan paint-ohjelmaan voi jo pitää kunnianloukkauksena. Että nih.

Onneks ootte yhä te kannustavat fanit jotka annatte mulle syyn avata bloggerin päivästä toiseen! Teidän kunniaks raijasin mun kameranrakkineen illanistujaisiin Kaivolle lauantaina ja otin pari mustavalkosta taidekuvaa mun ja mun sydänbestisten riemullisista hetkistä.



Tässä ensin kuva mun illanasusta, tilasin nellystä tällasen rusettiyllätysmekkosen ihan vaan muistuttaakseni itteeni elämän pienistä iloista, Kattokaa miten pitkiltä mun jalat näyttääkään siinä, ihan hävettää! Oon tällanen yöperhonen vaan..



Mä ja mun poikkis drinksuilla Kaivolla.. Tykkään tästä mustavalkosesta kyllä vaik joku voiskin huutaa et "mitä sehän on ihan vanhanaikasta!" mut mä sanoisin ei, mustavalkoisessa korostuu olennainen ja turhuus jää pimentoon.. Niinku tässä onnistuin musta vangitsee lauantai-illan sulosen huuman ja tietty sen kuinka hottis poitsuboy mul on ;) ;) ;)



Sit tällanen inspiraatiokuva taas! Copyright Ansku. Annoin sille nimeksi "The merciless night of the City.."

Hei postista poksahti parit voiteet testattavaks, voisin tehä niistä postauksen ihan piakkoin! Yrittäkää jaksaa odottaa possuset ;) Nyt on hirvee kiire, pesutupavuoro lähestyy! Okkemoo!

Ei kommentteja: