tiistai 17. elokuuta 2010

My style babies

Hellumei ja hellät tunteet! <3

On aika raottaa teille vähän lisää mun elämän ovea ja esitellä teille mun lapsukaiset.. mun babiesit. (mullahan kyl on babyja aika paljonkin sillä kutsun mun kenkiä mun vaaveiksi ja laukut on mun babyjä ja sit on mun kilpikonna ja myös kaavut kuuluu tasa-arvosena jäsenenä perheeseen!!) Mut nyt kummiskinhei on esittelyvuorossa.... mun legginsit!!

Uu jee. Monet tunteekin tän vaatekaapin klassikkovaatteen. Se päivittyy kaavun väriä vaihtamalla niin arkeen kuin juhlaan, se on yhtaikaa seksikkään kiusotteleva kuin toimistotyylinenkin ja ennen kaikkea sen puhtaan ajattomat linjat kestää vaikka voissa paistais!



Tässä ensin mun mustat leggarit. Ekaksi ylävasemmalla mun vintage-baby, rock-henkiset revitellyt leggut vuodelta 2008, sitten sexymmät pyöräilylegsut ja viel bilekäyttöön, avajaisiin ja illanistujaisiin tarkotetut bling bling -lellut. Sitten jokasen vaatekaapin kulmakivi "pikku musta", minimalismi kunniaan ja perusarvot kohdilleen. Jatkuu: rave-henkinen nahka&trikoo -kombo, tosi hyvä etenki festareille, ja lopuks muttei viimeseks mun uusin rakkauspakkaus, hipaus tyttömäisyyttä aikuisen naisen garderobiin.. voitteko sanoo kaikki yhteen ääneen nyt "iih!", toi strassiperhonen!!



Mun special-leggarit.. Tai no ensin tietty vaatekaapin klassikko nro2, siniset farkut, jos amerikan söpöt kaivosmiehetki pukeutu näihin aikoinaan niin miksei mekin tytöt? ;) Näitä toisia mä sit tuunailin omin kätösin, tein niihin kynsäreillä tollasen kulutuksen. Edgy. Sit mun boyfriend-leggersit... army-style!! Ja viimetteeks palataan taas tähän mun toteemieläimeen. Joskus vaan tekee mieli hemmotella itteensä ja sillon pistää oman voimaeläimensä jalkaan turvaks maailmaa vastaan! Grrrau... tai siis kuten delfiinit sanoo, Kirillll !

Kirill teilleki ystäväiseni, vielä loppuvinkki: painakaa aina välillä pää polviinne ja halatkaa leggarivaavejanne, maailma olis paljon kylmempi paikka (kirjaimellisesti, heh) ilman heitä!



Ei kommentteja: