sunnuntai 22. elokuuta 2010

My new life as me

Hip hip hei rakkaat lukijani!

Kotiuduin juuri rakkaan perheeni luota Sääksjärveltä.. Oon aina vähän tunne päällä kotona käytyäni, perhe on mulle yks elämän perusprinsiippi ja perusarvot kohdillaan. Muistin taas mikä elämässä on tärkeetä, folks. Siis, kun siellä kävelee kylänraitilla ni tulee melkein samanlainen puhdistava fiilis kuin jos Balilla kävis. Paikalliset, simppelit maalaisihmiset hellyttävine kaskuineen ja veikeine ilmeineen. He eivät kaipaa tietoa GT:n syysneuleista. Miten saavuttaisin saman tilan?

Mutta palataanpa hetkiseksi ajassa taaksepäin.. zrr.. perjantaihin! Huomaatteko mitään uutta mun asukuvassa? ;)



Paitsi uuniuuden ginan perustopin tietty! (shhh... don't tell mama!) No, salaisuushan on että pe-iltapäivänä marssiaskeloin kauneussalonkiin ja istahdin tuoliin ja viivähdin hetken ja palasin säväyttävin räpsyläpsyripsin!!!



Suostuttelin kosmetoihmisen ottaa musta before-kuvan ja voi ei mikä ilme :D :D myönnän et jännitys ilmassa oli jäätävän muodossa.. melkein jo peruin operaation kun kosmetoihminen ylisti jo mun omiakin ripsiä ja sano ettei suomalaisilla harvahapsuilla yleensä näe tällasta laatutavaraa, että onko mun suku Espanjasta tai jostain!! No mut pudistin vertauskuvallisesti päätäni ja sanoin et "eteenpäin sano ansku" JA tässä siis after-kuvaa:



Voin suositella ripsienpidennyksii kaikille.. se on sijoitus SUN omaan tulevaisuutees! Nyt kun on viikonlopun näitä rakastanu niin oon niin varma asiasta. Siis hintaa vaan 150e ja koskaan aamulla ei tartte meikata muuta ku alaripset enää. Inhosin niitä aamun maskaraminuutteja.. siis silleen et "hei, nyt on aamu ja tässä tuhlaan elämääni johonki pelleen maskaraan" Ei enää koskaan.. ja vasta kahden viikon päästä pitää mennä ja maksaa 70e huollosta, siis jos vertaa siihen et ostaisin uuden maskaran joka päivä niin kivat säästöt! En kyl ostanu viel mut kohta olisin ihan vaan itteeni lohduttaakseni, niin paljon se säätäminen pisti vituttamaan. NO MORE! Ja plussana kohtalokas look tietty ;) Jappeki oli ihan messis kun näki nämä.

Miinukset: vähän kyl vaikuttaa näkökenttään. Mut mun mottona tässä elämässä onkin aina syntymästä saakka ollut että sivullepäin ei vilkuilla!!! Eikä muuten taaksepäinkään! Nuolena eteenpäin menen!

xoxo!!!

Ei kommentteja: